Treceți la conținutul principal

Ce putem face in casa in aceasta perioada?

Ce facem pe timp de coronavirus?

O intrebare foarte buna. In primul rand respectam masurile de autoprotectie,sta in casa si evitam contactul cu persoane straine, in al doilea rand daca mai vreti informati despre coronavirus ei bine eu din pacate nu sunt persoana care sa vi le zica,dar puteti intra pe site-urile oficiale si de acolo puteti lua toate informatiile necesare.(http://www.ms.ro/coronavirus-covid-19/).
Cum v-am zis si mai sus nu sunt eu persoana care sa dea informatiile despre coronavirus eu va pot oferi sfaturi despre ce puteti face in casa in aceasta perioada cand nu avem voie sa iesim din casa.
Acum sunt doua tipuri de oameni in aceasta situatie: 1.cei care stau la curte ca si mine si 2. cei care stau la bloc( acum noroc de voi astia care stati la bloc si aveti animale de companie puteti iesi cu ele noi astia de la curte nu). In aceste momente siu si imi dau seama ca este greu pentru uni defapt mai pentru toti din cauza stituatiei financiare.Dar de asa sunt eu aici ca sa va mai inveselesc in aceasta perioada.

     Lucruri de facut in casa in aceasta perioada :

  Poate unele dintre voi deja v-ati saturat sa faceti curat sau sa va uitati la seriale pana la epuizare si probabil v-ati plictisit, v-ati saturat de a face aceleasi lucruri in continuu.
In aceasta perioada puteti inceraca sa faceti  lucruri noi cum ar fi sa exersati sa gatiti in cazul in care nu stiti sa iesiti afara sa faceti poze daca stati la curte daca stati la bloc si voi puteti sa va faceti poze ca nu va zice nimeni nimic, puteti sa va descoperiti talentele de care nu stiati,puteti sa faceti orice numai daca aveti si vointa.
Eu aseara si azi am facut decoratiuni din materiale reciclabile pe care vreau sa vi le arat si sa va las si un tutorial cum le-am facut(din pacate aseara nu prea m-a dus capul sa fac si poze la fiecare pas pe care l-am facut in a confectiona acel obiect, dar am sa a las poza cu minunatia pe care am facut-o asa ca aveti doar un tutorial,dar oricum sunt sigura ca ve-ti prinde cum am facut-o).

 Tutorial cosulet cu scoici :

Materiale necesare: un cosulet, o bucata de parchet,scoici,pistol de lipit cu silicon,hartie,foarfeca si manusi.
Mod de lucru:  
  • in  primul si primul rand ne punem manusile deoare exista riscul de a va arde cu lipiciul(va zic asta din experienta ca eu m-am ars nu de alta) apoi luam bucata de parchet si o taiem in forma cosuletului nostru
  • lipim bucata de parchet pe fundul cosuletului(eu am facut acest pas deoarece cosuletul meu era rupt voi nu sunteti nevoite sa o faceti) cu ajutorul pistolului de lipit
  • luam scoicile si le lipim pe cosulet (cu mare grija ca in caz de nu folositi manusi o sa fa ardeti mainile si va zic asta pentru ca eu am facut manusile pline de silicon)
  • la fel luam niste scoici mai mici si le lipim pe bucata de parchet care a ramas pe dinafara 
  • aici la acest pas voi putei sa il lasati asa si sa il folositi sa puneti ceva in el dar eu l-am facut cu scop decorativ asa ca am facut niste trandafiri din hatie colorata(va las aici un tutorial pentru ca nu stiu sa va explic cum i-am facut https://www.youtube.com/channel/UCp2Zfmp-y3eQpKL5BuYJr3Q/videos)
La final mi-a iesit acest cosulet:

Iar aceasta este vaza:(chiar imi pare rau ca nu am un tutorial pentru ea)
Acestea fiind spuse sper ca v-am ajutat daca mai vreti idei puteti sa imi scrieti in comentarii,dar oricum pentru joia viitoare cred va pregatesc ceva tot cam pe subiect dar o sa fie mai wow decat acest va promit.Dar pana atunci noi ne reauzim duminica cu o noua postare.Pupici!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Poze pe timp de izolare(pt.2)

Am revenit cu partea a doua din seria poze pe timp de izolare yay.  La aceste poze tot ceea ce am facut este sa ma folosesc tot de usa de la sifonier, dar de data aceasta am folosito pe post de suprt pentru hartia de impachetat pe care am agatato de usa sifonierului. Ca si recuzita am folosit rame foto. O idee simpla ca si cea de ieri care poate fi facuta in casa ca afara nu avem voie. Sper ca v-a placut si aceasta idee de poze. Noi ne revedem maine cu partea 3  Va pup si va imbratisez si ne vedem data viatoare! Instagram: https://www.instagram.com/teodora.munteanu.official/

Bun venit primavara!

Cu intarziere,dar tot iti zicem bine ai venit primavara! Daca m-ar intreba cineva care e anotimpul meu preferat as zice vara,dar dupa imediat as zice iarna,dar dupa as zice ca imi place toamna,iar la final as zice primavara. Deci in concluzie nu pot alege. Dar primavara imi place pentru ca primul motiv ar fi 1 martie cu martisoare dupa ar fi florile de primavara,iar in final nu stiu. Si ca sa revenim la subiectul cu florile de primavara nu ca le iubesc sunt indragostita de ele, Imi place sa le pun in vaze sa le miros si mai ales sa le pozez.Ceea ce am si facut cam toata aceasta primavara (dar din pacate cu aceea pauza pe care am facut-o  din pacate o sa apara mai tarziu toate). Sincera sa fiu imi este un pic greu sa fac aceasta postare deoarece nu sunt acasa si nu prea ma simt in largul meu sa imi fac treburile in alte locuri,dar n-am vrut sa va las fara postare si acesata duminica. Revenind la subiectul cu florile de primavara imi plac la nebunie asa cum ziceam preferatele mele sun

Poze pe timp de izolare (pt.3)

Am ajuns si la partea 3 din aceasta serie care se termina din pacate maine. Dar nu-i nimic deoarece am sa postez in continuare si despre alte subiecte nu numai despre poze si fotografie pentru ca si eu cred ca v-ati saturat.  Pentru aceste poze am folosit 2 fundaluri primul este peretele camerei mele pe care l-am decorat cu o instalatie de brad, iar al doilea este usa de la sifonier tot cu hartie de impachetat decat ca am intors-o pe cealalta parte.Ca si recuzita am folosit trandafiri artificiali si carti de joc.   Sper ca v-au placut si aceste poze. Va pup si va imbratisez si ne vedem data viatoare! Instagram: https://www.instagram.com/teodora.munteanu.official/