Treceți la conținutul principal

Cum mi-a schimbat viata 2020 pana in prezent

2020 cel mai bun an. Asa am zis la incepultul lui ianuarie. Anul acesta am zis ca este nevoie de niste mici schimbari la mine.Am inceput cam asa cum incept toate fetele cu parul;m-am dus si mi-am tuns parul.Acum nu va imaginati  ce de la un par pana lung pana la spate m-am tuns bob. Nu in niciun caz am taiat din el varfurile bine poate mai mult de varfuri pentru ca ceea ce numeam eu par lung erau varfuri degratate fire despicate par tocit rupt chiar. Schimbarea aceasta s-a intamplat pe la inceputul lunii februarie. Si tot o scimbare care nu era in plan. Sincera sa fiu nici nu ma asteptam vreodata in viata mea ca am sa port ochelari.Da din pacate sau din fericire port si ochelari acum,dar nu este pe termen lung pentru ca la incepultul lunii septembrie sau octombrie ma duc din nou la control si doamne ajuta sa scap de ei. 
Am uitat sa mentionez mai sus ca in ianuarie am scapat in sfarsit de o persona toxica care facea parte din vita mea si mi-a facut rau multi ani,dar din fericire anul acesta am reusit sa scap de ea si sunt mult mai fericita.
Dupa toate aceste schimbari in bine trebuia sa vina si ceva rau. Acel rau a fost si este in continuare pandemia de coronavirus. Nu pot sa zic ca m-a afectat asa de rau izolarea si starea de urgenta decat la inceput cand s-a inchis tot si nu mai aveam voie sa iesim, de Paste pentru ca mi-a stricat toate planurile deoarece planurile de Paste erau facute din luna decembrie a anului trecut si la final cand in sfarsit aveamvoie sa iesim,dar m-a afectat chestia asta deoarece ni s-a sticat masina si nu aveam cum sa mergem undeva; in rest a fost OK pentru mine deoarece eu nu prea eram cu iesitul. Bine eram cu iestitul la mall si  sa ma plimba sa vizitez ce am mai ramas din tara asta minunata.
La sfarsitul anului 2019 am zis"ce bine ca a trecut si anul acesta pentru ca nu a fost deloc un an bun".Acum cand imi aduc aminte ce am zis imi vine sa imi dau o plama pentru ca daca stau sa analizez 2019 a fost aproape cel mai bun an din viata mea si zic aproape pentru ca din pactae au fost si lucruri rele,dar nu asa ca acum sa vad cum a trecut jumatate de an din casa in loc sa ma bucur de iesitul afara. Intr-adevar nici 2019 nu a fost perfect pentru ca am aflat ca mama mea trebuie sa se opereze, dupa toate intamplarile cu mama mea la sfarsitul lui octombrie inceputul lui noienbrie am fost la doctor si mi-a zis ca am amble unghii de la picioare de la degetele mari incarnate si ca trebuie sa ma duc la spital la cirurgie sa ma operez. A fost o luna de chin pentru ca nu ma simteam in largul meu si de abia asteptam sa se termine anul si sa vina 2020 cu vesti mai bune, dar din pacate a venit cu vesti rele din aproape toate punctele de vedere.

Pe voi cum v-a scimbat anul 2020 pentru ca pe mine m-a schimbat in bine. Am invatat ca trebuie sa iubim tot ce avem si ca fiecare moment din viata noastra conteaza.

Va pup si va imbratisez si ne vedem data viatoare!





(Stai linistiti nu mi-am facut breton si nici nu o sa imi fac ceea ce bedeti in poze este un breton fals din parul meu aranjat in as fel acum imi dau seama ca nu am inclus ca inainte de Paste mi-am vopsit varfurile parului meu)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Poze pe timp de izolare(pt.2)

Am revenit cu partea a doua din seria poze pe timp de izolare yay.  La aceste poze tot ceea ce am facut este sa ma folosesc tot de usa de la sifonier, dar de data aceasta am folosito pe post de suprt pentru hartia de impachetat pe care am agatato de usa sifonierului. Ca si recuzita am folosit rame foto. O idee simpla ca si cea de ieri care poate fi facuta in casa ca afara nu avem voie. Sper ca v-a placut si aceasta idee de poze. Noi ne revedem maine cu partea 3  Va pup si va imbratisez si ne vedem data viatoare! Instagram: https://www.instagram.com/teodora.munteanu.official/

Bun venit primavara!

Cu intarziere,dar tot iti zicem bine ai venit primavara! Daca m-ar intreba cineva care e anotimpul meu preferat as zice vara,dar dupa imediat as zice iarna,dar dupa as zice ca imi place toamna,iar la final as zice primavara. Deci in concluzie nu pot alege. Dar primavara imi place pentru ca primul motiv ar fi 1 martie cu martisoare dupa ar fi florile de primavara,iar in final nu stiu. Si ca sa revenim la subiectul cu florile de primavara nu ca le iubesc sunt indragostita de ele, Imi place sa le pun in vaze sa le miros si mai ales sa le pozez.Ceea ce am si facut cam toata aceasta primavara (dar din pacate cu aceea pauza pe care am facut-o  din pacate o sa apara mai tarziu toate). Sincera sa fiu imi este un pic greu sa fac aceasta postare deoarece nu sunt acasa si nu prea ma simt in largul meu sa imi fac treburile in alte locuri,dar n-am vrut sa va las fara postare si acesata duminica. Revenind la subiectul cu florile de primavara imi plac la nebunie asa cum ziceam preferatele mele sun

Poze pe timp de izolare (pt.3)

Am ajuns si la partea 3 din aceasta serie care se termina din pacate maine. Dar nu-i nimic deoarece am sa postez in continuare si despre alte subiecte nu numai despre poze si fotografie pentru ca si eu cred ca v-ati saturat.  Pentru aceste poze am folosit 2 fundaluri primul este peretele camerei mele pe care l-am decorat cu o instalatie de brad, iar al doilea este usa de la sifonier tot cu hartie de impachetat decat ca am intors-o pe cealalta parte.Ca si recuzita am folosit trandafiri artificiali si carti de joc.   Sper ca v-au placut si aceste poze. Va pup si va imbratisez si ne vedem data viatoare! Instagram: https://www.instagram.com/teodora.munteanu.official/