Treceți la conținutul principal

My colection of jwellry

Ei bine poate nu am eu toate bijuteriile din lume,dar pentru o persoana normala i s-ar parea multe.Dar asa cum am zis nu am toate bijuteriile din lume,dar am o multime si sper sa pot cuprinde pe toate intr-o singura postare.
Sa stiti ca aceasta pasiune pentru bijuterii a inceput de cand eram mica pentru ca la orice dar la orice nu conta purtam mai bine zis accesorizam cu bentita pe cap la maini aveam bratari din margele, iar la gat aveam colier lantisor cum vreti sa ii ziceti,dar si acela era din margele. Repet le purtam la orice(in urechi aveam cercei normali).
In colectia mea vasta de bijuterii se afla urmatoarele:cercei,bratari,coliere/lantisoare,brose si cateva bentite(normale nu de Craciun ca am si din acestea,dar nu le includem acum)

     Cercei:

Am inceput colectionez cercei din vara anului trecut cand mi-am comandat de la Avon un set de cercei care contine si o pereche de cercei cu flamingo(app. eu am o mica obsesie cu flamingo de aceea am luat acel set) dupa acel set am luat de la bunica mea 2 perechi de cercei pe care ea nu ii mai purta (pt. ca ea prefera sa poarte cercei din aur nu gablonturi ca mine),iar dupa peste tot pe unde mergeam si vedeam cercei care imi placeau ii si cumparam. Si pot sa zic ca am strans aprox.34 de perechi de cercei adunati in aproape 1 an de zile.

    Coliere/lantisoare:

Dupa cum v-am zis pasiunea de cand eram mica cu margelele ei bine se vede ca am crescut si ca nu mai am margelele. Si aceste coliere/lantisoare cum vreti sa le ziceti au fost stranse in mai multi ani, dar sa va zic un an concret ar fi sfarsitul lui 2017. in acesti ani am strans aprox. 20 de coliere/lantisoare.

     Bratari:

La bratari la fel cu povestea de cand eram mica,dar pot sa zic ca la bratari aveam gusturi destul de bune pentru ca  pe unele inca le mai am. La bratari nu pot sa va zic un an pentru ca nici eu nu stiu sa va zic acest lucru, dar in timp am strans aprox. 29 de bratari cu care pot iesi in lume deoarece am foarte multe de la manastiri si biserici pe care nu la-am inclus.

 
     Pandantive:

La pandantive pot sa zic ca le-am strans fara sa vreau pentru ca sa fiu sincera nici eu nu stiu cand le-am strans. Asta e, dar pot sa zic ca am aprox.27.

     Inele:

La inele e la fel de putin de zis ca am doar 14 inele stranse in timp 2 dintre ele fiind cu valoare sentimentala. Unul dintre ele e mostenire de familie (de fapt ambele sunt)de la bunica mea a fost primul ei inel, iar al doilea a fost al mamei mele.

    Brose:

Aici pot sa zic ca am mult de zis pentru ca am aprox. 44 de brose multe dintre ele fiind martisoare cumparate sau primite, iar tot ce am facut este sa le scot snurul si sa le adaug in colectie. Brosele le colectionez din 2016.

     Accesorii de par:

Acestea sunt cele mai putine sunt 5 la numar si sunt luate recent deci inseamna ca, colectia de accesorii abia a inceput.

    In total ar fi aprox.173(poate chiar mai mult pt.ca eu si cu matematica suntem paralele) sunt multe,dar sunt persoane care au si mai multe de atat. Acum daca va intrebati cat de des le port va raspund la intrebare si va zic ca inafara de cercei si de un lantisor pe care il port tot timpul la gat nu prea le port, dar in ultima perioada am inceput sa port mai multe.
Tin sa mentionez ca majoritatea bijuteriilor mele sunt gablonturi am doar cateva din aur si argint. Vreau sa mai mentionez ca majoritatea aproape toate inafara de cele din aur si argint restul n-au costat mai mult de 30 de lei si sunt cumparate din mall sau din alte magazine asa ca nu stiu daca le mai gasiti pe undeva ca sa le cumparati in caz daca va plac.

  Cam asta a fost  pentru azi imi cer scuze pentru duminica,dar eu zic ca m-am revansat cu acesta postare.Ne vedem duminica.

Va pup si va imbratisez si ne vedem data viatoare!




















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Poze pe timp de izolare(pt.2)

Am revenit cu partea a doua din seria poze pe timp de izolare yay.  La aceste poze tot ceea ce am facut este sa ma folosesc tot de usa de la sifonier, dar de data aceasta am folosito pe post de suprt pentru hartia de impachetat pe care am agatato de usa sifonierului. Ca si recuzita am folosit rame foto. O idee simpla ca si cea de ieri care poate fi facuta in casa ca afara nu avem voie. Sper ca v-a placut si aceasta idee de poze. Noi ne revedem maine cu partea 3  Va pup si va imbratisez si ne vedem data viatoare! Instagram: https://www.instagram.com/teodora.munteanu.official/

Bun venit primavara!

Cu intarziere,dar tot iti zicem bine ai venit primavara! Daca m-ar intreba cineva care e anotimpul meu preferat as zice vara,dar dupa imediat as zice iarna,dar dupa as zice ca imi place toamna,iar la final as zice primavara. Deci in concluzie nu pot alege. Dar primavara imi place pentru ca primul motiv ar fi 1 martie cu martisoare dupa ar fi florile de primavara,iar in final nu stiu. Si ca sa revenim la subiectul cu florile de primavara nu ca le iubesc sunt indragostita de ele, Imi place sa le pun in vaze sa le miros si mai ales sa le pozez.Ceea ce am si facut cam toata aceasta primavara (dar din pacate cu aceea pauza pe care am facut-o  din pacate o sa apara mai tarziu toate). Sincera sa fiu imi este un pic greu sa fac aceasta postare deoarece nu sunt acasa si nu prea ma simt in largul meu sa imi fac treburile in alte locuri,dar n-am vrut sa va las fara postare si acesata duminica. Revenind la subiectul cu florile de primavara imi plac la nebunie asa cum ziceam preferatele mele sun

Poze pe timp de izolare (pt.3)

Am ajuns si la partea 3 din aceasta serie care se termina din pacate maine. Dar nu-i nimic deoarece am sa postez in continuare si despre alte subiecte nu numai despre poze si fotografie pentru ca si eu cred ca v-ati saturat.  Pentru aceste poze am folosit 2 fundaluri primul este peretele camerei mele pe care l-am decorat cu o instalatie de brad, iar al doilea este usa de la sifonier tot cu hartie de impachetat decat ca am intors-o pe cealalta parte.Ca si recuzita am folosit trandafiri artificiali si carti de joc.   Sper ca v-au placut si aceste poze. Va pup si va imbratisez si ne vedem data viatoare! Instagram: https://www.instagram.com/teodora.munteanu.official/