Treceți la conținutul principal

Skincare&facecare

Cred ca a venit si timpul sa fac si o postare de beauty. Chiar daca am facut una in care v-am promis ca am sa fac o alta postare in care am sa va arat cum ma machiez; din pacate in aceasta postare nu o sa avem nimic despre machiaj,dar din fericire astazi o sa discutam despre skincare&facecare asa cum scrie si in titlu.
Tin neaparat sa mentionez ca nu am fost pusa de nimeni sa fac aceasta postre si nu am fost platita de nimeni pentru a promova brand-ul care o sa apara in aceasta postre chiar daca sunt numai produse de la brand-ul respectiv.Asa cum v0am zis si in prima postre despre beauty mama mea este reprenzentant Avon si de aceea majoritatea produselor mele de machiaj,sinkcare,facecare chiar si parfumuri sunt de la Avon. Acum sperand ca m-am facut inteleasa sa trecem la subiectul postarii de astazi.

   Skincare:

Asa cum am zis produsele sunt de la Avon. pentru skinvare folosesc mai multe creme si unturi de corp preferatele mele fiind cele pe care o sa le vedeti in poze,dar din toate preferatul meu este untul de corp de la planet spa cu african shea butter. Hidrateza piele foarte bine,dar ceea ce mi-a plcaut cel mai mult la el este mirosul lui si daca s-ar face un parfum cu mirosul pe care il are l-as cumpara si as cumpara 100 de bucati sa fiu sigura ca am.
Ca si geluri de dus imi plac cam toate de aceea nici nu le-am inclus,iar aceeasi situatie si cu spray-urile de corp.

  Facecare:

Pentru fata pot sa zic ca am o atentie mult mai mare si am mai multe produse(chiar astept sa vina o comanda cu produse pentru punctele negre).As vrea mai intai sa va zic cum imi ingrijesc fata pentru a nu avea cosuri(desigur ca tot am doar ca sunt periodice).Pentru a imi trece cosurile mai repede folosesc clearskin instant gel cu actionare rapida. De obicei folosesc acest gel si daca nu am cosuri.Pentru mine si pentru tipul meu de ten a mers de minune acum nu stiu cum se comporta si pe alte tipuri de ten de aceea nu vreau sa va recomand niste lucruri care pentru mine functioneaza si pentru alti nu,dar eu facacesta postre pentru a va zice ce folosesc eu.
Revenind la subiect pentru tenul meu gras si problematic in anumite perioade folosesc cleaser-ul de la avon true nutraeffects. Il folosesc de 2 ori pe zi dimineata si seara tot pentru minunata mea fatuca grasa folosesc si spuma de fata de la avon true si de acesta spuma de fat sunt foarte multumita sunt la al doilea tub chiar la al treilea. Problema mea este ca dupa ce le folosesc trebuie sa imi hidratez fata imediat deoarece imi usuca fata,dar dupa ce aplic crema de fata cu iaurt si miere cu ambalaj festiv pentru ca am luat-o in decembrie .Dar inainte de toate cremele toate clenser-urile toate spumele folosesc masa de fata (pe care o veti vedea in poze pentru ca am terminat-o si am pastrat-o doar pentru poze).Pentru buze mai rar folosesc un balsam de buze pentru ca folosesc crema de galbenele cu propolis si imi hidrateaza buzele care sunt cele mai uscate buze din lume dupa parerea mea. Acesta crema mi-a recomandato o ruda cand acum 2 ani am avut o iritatie foarte urata care nu mai disparea,iar i perioada aia sa stiti ca cei de la nivea au primit multi bani din partea mea pentru ca balsam-urile de buze se consumau foarte repede,iar dupa ce am descoperit crema minune nu mi-am mai cuparat niciun  blasam de buze. Aceasta crema se gaseste in farmacii si pentru mine a facut minuni pentru ca adunate toate lunile alea in care am avut iritatia s-ar face cm un an deoarece in octombrie 2017 mi-am aparut dupa mi-a trecut si revenit la inceputul anului 2018 si pana in mai am avut iritatia aceea.Acum de fiecare dat cand va d ca da semne sa apara imi dau imediat cu crema.

 Cam acesta este ritualul meu de ingrijire a pieli si a fetei. Sper ca v-a placut.

Va pup si va imbratisez si ne vedem data viatoare!










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Poze pe timp de izolare(pt.2)

Am revenit cu partea a doua din seria poze pe timp de izolare yay.  La aceste poze tot ceea ce am facut este sa ma folosesc tot de usa de la sifonier, dar de data aceasta am folosito pe post de suprt pentru hartia de impachetat pe care am agatato de usa sifonierului. Ca si recuzita am folosit rame foto. O idee simpla ca si cea de ieri care poate fi facuta in casa ca afara nu avem voie. Sper ca v-a placut si aceasta idee de poze. Noi ne revedem maine cu partea 3  Va pup si va imbratisez si ne vedem data viatoare! Instagram: https://www.instagram.com/teodora.munteanu.official/

Bun venit primavara!

Cu intarziere,dar tot iti zicem bine ai venit primavara! Daca m-ar intreba cineva care e anotimpul meu preferat as zice vara,dar dupa imediat as zice iarna,dar dupa as zice ca imi place toamna,iar la final as zice primavara. Deci in concluzie nu pot alege. Dar primavara imi place pentru ca primul motiv ar fi 1 martie cu martisoare dupa ar fi florile de primavara,iar in final nu stiu. Si ca sa revenim la subiectul cu florile de primavara nu ca le iubesc sunt indragostita de ele, Imi place sa le pun in vaze sa le miros si mai ales sa le pozez.Ceea ce am si facut cam toata aceasta primavara (dar din pacate cu aceea pauza pe care am facut-o  din pacate o sa apara mai tarziu toate). Sincera sa fiu imi este un pic greu sa fac aceasta postare deoarece nu sunt acasa si nu prea ma simt in largul meu sa imi fac treburile in alte locuri,dar n-am vrut sa va las fara postare si acesata duminica. Revenind la subiectul cu florile de primavara imi plac la nebunie asa cum ziceam preferatele mele sun

Poze pe timp de izolare (pt.3)

Am ajuns si la partea 3 din aceasta serie care se termina din pacate maine. Dar nu-i nimic deoarece am sa postez in continuare si despre alte subiecte nu numai despre poze si fotografie pentru ca si eu cred ca v-ati saturat.  Pentru aceste poze am folosit 2 fundaluri primul este peretele camerei mele pe care l-am decorat cu o instalatie de brad, iar al doilea este usa de la sifonier tot cu hartie de impachetat decat ca am intors-o pe cealalta parte.Ca si recuzita am folosit trandafiri artificiali si carti de joc.   Sper ca v-au placut si aceste poze. Va pup si va imbratisez si ne vedem data viatoare! Instagram: https://www.instagram.com/teodora.munteanu.official/