Treceți la conținutul principal

Recomandari tomnatice

   De cand asteptam momentul acesta sa pot face postarea cu recomandari tomnatice.Nu va mai tin la palavragit si sa intram direct in paine. 

  1. Poze tomnatice 

  2. Chiar daca stiu ca nu toata lumea este pasionata de fotografie nu zic ca ar fi rau sa facem macar o poza in stil tomnatic. Un peisaj frumos cu frunze pe jos poate cativa copaci cu fruze uscate sau cu crengile goale. In general in parcuri gasiti peisaje de genul. Sau toamna acesta daca nu ne permite minunatul virus sa plecam intr-un loc nemaipomenit de frumos putem gasi in apropierea casei noastre acest loc nemaipomenit.Chiar daca stai la sat sau la oras. In general in anumite sate/comune sunt ruine ale vechilor case de pe vremuri sau chiar monumente. Eu personal am gasit un loc de genul in apropierea mea si mai am sa ma duc sa il pozez.Si in casa puteti face poze tomnaticePuteti lua niste nuci si castane cumparate sau gasite jos prin parcuri sau gradin sau daca nu cumparateVa gasiti un perete mai gol cineva care sa va ajute sa faceti poza sau daca si voi sunteti independente ca si mine cand vine vorba de acest aspect rezemati telefonul de ceva sau cu orice faceti voi poza. 
  1. Activitati tomnatice 

In mare parte la activitatile tomnatice cred ca am spus cam ce aveam de spus mai sus la pozePlimbari prin parcuri,vizitat locuri frumoase daca copilul din voi vrea sa ase arunce in frunze puteti face si asta pentru ca nimeni nu se supara. 

  1. Cumparaturi tomantice 

Avem acesta categorie ca sa putem face legatura cu urmatoarea care va veni. Pe langa cumparaturile de mancare va puteti bucura sufletul ducandu-va la Jumbo si cumparnd apropate tot magazinulGlumesc la Jumbo gasiti tot felul de chestii care au legatura cu toamna ceea ce ma face sa trecem la urmatorul punct. 

  1. Decoratiunile tomnatice 

Cum am zis mai sus la Jumbo sunt o gramda de decoratiuni de toamna mai ales ca in acesta perioada vine Hallowen-ul. Gasiti tot felul de chestii interesante. Daca nu vreti sa cumparati puteti face voi ca si un diy. Daca nu aveti inspiratie folositi Pinterest sigur gasiti idei. 

  1. Lumanarele parfumate 

Ca sa nu ma abat de la subiect sa raman tot asa putin pe decoratiuni puteti folosi lumarai parfumate. Si ca sa decorati casa,dar si pentru mirosAcum fiecare cu ce prefera,dar toamna mai potrivite mi se par lumanarile cu scortisoara. 

  1. Bauturi calde 

Aici este si pe preferinte insa eu recomand o noua descoperire de a mea de pe undeva de perin mai 3in1 cu lapte vara si primvara merge foarte bine cu lapte rece,dar toamna si iarna cu lapte cald. In rest clasica ciocolata calda clasicul capucino si clasica clasicelor pentru mine care imi si aduce aminte de copilarie cacao cu lapte. 

  1. Cititul 

Ma gandesc ca toamna si iarna are mult mai mult farmec cititul de cat vara cand este o agitatie totala. 

  1. Make up  

La subiectul make up nu ar fi foarte multe de zis,dar ezsita Hallowen si exsita si o groaza de machiaje pentru acesta sarbatoare.Dar la mod general eu recomand fardurile maro rujuri nude de culori mai inchise ruj rosu tus la ochii;tot la acesta categorie am sa bag si ojele de culoare rosie maronieDesigur fiecare face ce vrea eu doar am venit cu ideea. 

  1. Spumante de baie si parfumuri tomnatice 

Este un lucru pe care eu il fac cand se schimba si anotimpurileSchimb mirosul gelului de dus toamna si iarna cu tot felul de arome care se potrivesc acestor anotimpuri si la fel fac si cu parfumurile vara si primavara parfumuri cu flori si iarna si toamna parfumuri cu ciocolata. 

  1.  Relaxare tomnatica 

Un lucru pe care eul il fac toamna si iarna este sa stau la caldirica cu clasica ciocolata calda cu ceva prajiturica sau orice alt ceva cu laptop-ul in fata si sa ma pe youtubeAcest lucru numesc eu relaxare tomnatica. 

 

                                               Voi cum va relaxati toamna? 

                               Va pup si va imbratisez si ne vedem data viitoare! 



 
























           

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Poze pe timp de izolare(pt.2)

Am revenit cu partea a doua din seria poze pe timp de izolare yay.  La aceste poze tot ceea ce am facut este sa ma folosesc tot de usa de la sifonier, dar de data aceasta am folosito pe post de suprt pentru hartia de impachetat pe care am agatato de usa sifonierului. Ca si recuzita am folosit rame foto. O idee simpla ca si cea de ieri care poate fi facuta in casa ca afara nu avem voie. Sper ca v-a placut si aceasta idee de poze. Noi ne revedem maine cu partea 3  Va pup si va imbratisez si ne vedem data viatoare! Instagram: https://www.instagram.com/teodora.munteanu.official/

Bun venit primavara!

Cu intarziere,dar tot iti zicem bine ai venit primavara! Daca m-ar intreba cineva care e anotimpul meu preferat as zice vara,dar dupa imediat as zice iarna,dar dupa as zice ca imi place toamna,iar la final as zice primavara. Deci in concluzie nu pot alege. Dar primavara imi place pentru ca primul motiv ar fi 1 martie cu martisoare dupa ar fi florile de primavara,iar in final nu stiu. Si ca sa revenim la subiectul cu florile de primavara nu ca le iubesc sunt indragostita de ele, Imi place sa le pun in vaze sa le miros si mai ales sa le pozez.Ceea ce am si facut cam toata aceasta primavara (dar din pacate cu aceea pauza pe care am facut-o  din pacate o sa apara mai tarziu toate). Sincera sa fiu imi este un pic greu sa fac aceasta postare deoarece nu sunt acasa si nu prea ma simt in largul meu sa imi fac treburile in alte locuri,dar n-am vrut sa va las fara postare si acesata duminica. Revenind la subiectul cu florile de primavara imi plac la nebunie asa cum ziceam preferatele mele sun

Poze pe timp de izolare (pt.3)

Am ajuns si la partea 3 din aceasta serie care se termina din pacate maine. Dar nu-i nimic deoarece am sa postez in continuare si despre alte subiecte nu numai despre poze si fotografie pentru ca si eu cred ca v-ati saturat.  Pentru aceste poze am folosit 2 fundaluri primul este peretele camerei mele pe care l-am decorat cu o instalatie de brad, iar al doilea este usa de la sifonier tot cu hartie de impachetat decat ca am intors-o pe cealalta parte.Ca si recuzita am folosit trandafiri artificiali si carti de joc.   Sper ca v-au placut si aceste poze. Va pup si va imbratisez si ne vedem data viatoare! Instagram: https://www.instagram.com/teodora.munteanu.official/