Treceți la conținutul principal

October come back!

Octombrie vin-o inapoi!Sa fim,iar amandoi!
Acum ca mi-am terminat reprezentatia artistica sa trecem la treburile noastre.
Mi-as dori din mai multe puncte de vedre sa vina Octombrei inapoi,dar nu se poate.😔
Azi avem niste poze pe stilul in care le-am facut si pe celelalte. Eu si curtea mea in spate.
Acum cu aceste poze as putea sa va dau un mic sfat pentru pozele pe care le facem afara in perioada acesta. Si este un mic micut aspect faceti poze in zilele in care este innorat afara. Aceste poze nu sunt cine stie ce din cauza soarelui puternic. In urmatoarea postare o sa vedeti niste poze facute intr-o zi innorata si au iestit mult mai bine ca acestea.Totusi sper sa va placa si acestea.Si ca tot am atins subiectul cu pozele din urmatoarea postare ei bine acele poze au devenit preferatele mele.Si mai vreau sa va mai zic ceva si dupa va las in pace,acele poze s-ar pute sa fie printre ultimele facute afara.Gata v-am lasat!

Va pup si va imbratisez si ne vedem data viitoare!









 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Poze pe timp de izolare(pt.2)

Am revenit cu partea a doua din seria poze pe timp de izolare yay.  La aceste poze tot ceea ce am facut este sa ma folosesc tot de usa de la sifonier, dar de data aceasta am folosito pe post de suprt pentru hartia de impachetat pe care am agatato de usa sifonierului. Ca si recuzita am folosit rame foto. O idee simpla ca si cea de ieri care poate fi facuta in casa ca afara nu avem voie. Sper ca v-a placut si aceasta idee de poze. Noi ne revedem maine cu partea 3  Va pup si va imbratisez si ne vedem data viatoare! Instagram: https://www.instagram.com/teodora.munteanu.official/

Bun venit primavara!

Cu intarziere,dar tot iti zicem bine ai venit primavara! Daca m-ar intreba cineva care e anotimpul meu preferat as zice vara,dar dupa imediat as zice iarna,dar dupa as zice ca imi place toamna,iar la final as zice primavara. Deci in concluzie nu pot alege. Dar primavara imi place pentru ca primul motiv ar fi 1 martie cu martisoare dupa ar fi florile de primavara,iar in final nu stiu. Si ca sa revenim la subiectul cu florile de primavara nu ca le iubesc sunt indragostita de ele, Imi place sa le pun in vaze sa le miros si mai ales sa le pozez.Ceea ce am si facut cam toata aceasta primavara (dar din pacate cu aceea pauza pe care am facut-o  din pacate o sa apara mai tarziu toate). Sincera sa fiu imi este un pic greu sa fac aceasta postare deoarece nu sunt acasa si nu prea ma simt in largul meu sa imi fac treburile in alte locuri,dar n-am vrut sa va las fara postare si acesata duminica. Revenind la subiectul cu florile de primavara imi plac la nebunie asa cum ziceam preferatele mele sun

Poze pe timp de izolare (pt.3)

Am ajuns si la partea 3 din aceasta serie care se termina din pacate maine. Dar nu-i nimic deoarece am sa postez in continuare si despre alte subiecte nu numai despre poze si fotografie pentru ca si eu cred ca v-ati saturat.  Pentru aceste poze am folosit 2 fundaluri primul este peretele camerei mele pe care l-am decorat cu o instalatie de brad, iar al doilea este usa de la sifonier tot cu hartie de impachetat decat ca am intors-o pe cealalta parte.Ca si recuzita am folosit trandafiri artificiali si carti de joc.   Sper ca v-au placut si aceste poze. Va pup si va imbratisez si ne vedem data viatoare! Instagram: https://www.instagram.com/teodora.munteanu.official/